מעקה ברזל למרפסת

מרפסות מכל הסוגים זקוקות למעקה. ללא התקנה של מעקה בטיחותי המרפסת עלולה להוות סיכון משמעותי. כיום כאשר קיימים דגמים מעוצבים שמוסיפים לכל מתחם חיצוני הרבה סגנון – אין כל סיבה שלא תתקינו מעקה. אם יש אצלכם במרפסת מעקה ישן וחלוד – הגיע הזמן להחליף אותו במעקה ברזל חדיש ומרהיב. הנכם מוזמנים להתרשם מהדגמים החדשים ולקבל מענה מקצועי, אדיב וסבלני בעבור כל שאלה. העבודה מקצועית, השירות מכל הלב, ההתקנה בטיחותית, העמידות היא של ברזל והמחירים אטרקטיביים. 

איך מתחילים התקנת מעקה חדש?

בכל התקנה של מעקה ברזל למרפסת או מעקה מכל סוג אחר, הדגש העיקרי יהיה על בטיחות. הקפידו לבחור נכון בחברה מקצועית שמעניקה אחריות לכל מוצר. הבחירה בחומר גלם חזק כמו ברזל מבטיחה לכם שנים רבות של שימוש נוח. התקנת מעקה ברזל מעוצב מעלה את הערך של הנכס ומעניקה לבית כולו מראה יוקרתי. אל תפספסו את הדגמים החדשים שהופכים את העבודה עם ברזל ליצירת אומנות. מעקה הברזל המודרני מעוצב, עדין, ניתן לצביעה בכל צבע ובעיקר, מתאים בדיוק לטעמכם האישי ולתנאים בשטח. 

איזה מעקה למרפסת כדאי לבחור?

הדגם הנפוץ ביותר הוא מעקה ברזל ישר וסטנדרטי שיוצא מקצה אחד של המרפסת ומתחבר אל הקצה השני בקו ישר. אם אתם מעוניינים להניח עציצים על המעקה תוכלו לבחור בדגם של מעקה בטן שמאפשר הנחת חפצים. התקנת מעקה ברזל למרפסת מסוג קופסה יוצרת מראה של סורגים ומעניקה לכם שטח אחסון נוסף. 
מעקה ברזל למרפסת נבחר נכון על פי הצרכים והציפיות של כל בני הבית. שימו לב שאתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה שמקפידה על התקנה בטיחותית עם ברגים גדולים מאוד שמקבעים את המעקה היטב. על המעקה להיות חזק מאוד כך שתוכלו להתיישב עליו ללא חשש. מעקה שמותקן נכון מבטיח עשרות שנים של שימוש בטיחותי. 

צביעת מעקה הברזל

כל פריט ברזל זקוק לשכבת צבע שמעניקה לו הגנה מפני חלודה ומאריכה את חייו. מעקה ברזל למרפסת עובר תהליך צביעה ששומר עליו מפני חלודה. שכבת הצבע מהווה שכבת הפרדה בין הברזל לבין האוויר כך שתהליך החמצון שגורם לחלודה נמנע. הצביעה מתבצעת בתוך תנור באמצעות צבעים עמידים בפני חום (מתאימים לאקלים הישראלי). 

צרו איתנו קשר

0525738137

masger100@gmail.com


logo בניית אתרים